Vertraging bij PostNL

Wiet.store

Wiet.store

LET OP ZEER BELANGRIJK!!

U dient u adres goed in te vullen en bent daar zelf verantwoordelijk voor.

POST NL houd GEEN rekening met DEELGEMEENTES. 

Als u u adres NIET volledig invult zoals het staat op google maps komt u NIET in aanmerking voor een nalevering.


Zoals u inmiddels ongetwijfeld heeft gemerkt zijn er bij PostNL vaak vertragingen,en verkeerde updates. Wij hebben daar helaas geen invloed op.

Status updates die constant verspringen naar “Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt” is  dan ook orde aan de dag bij vele verzendingen. 

Het kan ook voorkomen dat op Post Nl een andere update komt dan dat wij zien. Het kan dan zo zijn dat wij zien dat u pakket toch is bezorgd.

Helaas komt het voor dat klanten gebruik willen maken van de verkeerde updates en zo een extra nalevering binnen willen krijgen.

Wij controleren zorgvuldig hierop en gaan ook pas naleveren als wij zeker weten dat u pakket niet aangekomen is.

Deze  melding wordt overigens direct ook weer opgevolgd door de status update “Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt”. Kortom een ware chaos dus!

Nou is het niet perse zo dat iedere postcode in, zowel Nederland als het buitenland dezelfde vertragingen ervaart. Waar dit precies aan ligt is ook voor ons een compleet raadsel.

Door deze vertragingen en  meldingen ontvangen wij dagelijks vele mailtjes van bezorgde klanten die met vragen zitten. 

Wij begrijpen de bezorgdheid en de verwarring volkomen maar helaas hebben wij geen antwoorden daar het probleem niet bij ons ligt. Het heeft dan ook geen zin ons daarbij in te schakelen.

Wij hanteren 21 dagen voor verzekerde pakketjes. U kunt deze optie kiezen bij u bestelling.

Als u na 21 dagen u pakketje niet heeft ontvangen dan kunt u ons mailen. Wij gaan dan u status bekijken op u track en trace. Als wij ook zien dat u pakket niet is aangekomen dan heeft u 1 maal recht op een nalevering van dit pakket. Behalve als u ZELF u bezorg adres verkeerd heeft ingevuld.

Het heeft ook geen zin als u een verkeerd bezorg adres heeft ingevuld u dat veranderd.

Eenmaal ingevuld blijft het bezorgadres bij de bijbehorende bestelling zitten.

Als u het veranderd en u doet een nieuwe bestelling dan staat het adres erop die u als laatste invult.

Daar zijn wij niet verantwoordelijk voor en geven daar ook GEEN nalevering voor.

LET OP DIT GELD ALLEEN VOOR DE VERZEKERDE OPTIE 

Voor vragen omtrent de bezorging en/of wijzigingen van de status van uw bestelling moeten we u dan ook echt door verwijzen naar PostNL zelf.

Echter; als uw T&T pakketje niet uiterlijk is bezorgd binnen de vooraf gestelde periode of dat er daadwerkelijk op de T&T pagina vermeld wordt “retour naar afzender” neemt u dan direct contact met ons op en dan kunnen we het oplossen.

Zolang dit er niet staat heeft het geen zin ons in te schakelen want gezien de delicaatheid van de bestelling zal zowel u als wij een onderzoek willen voorkomen. Voor het starten van een onderzoek zal aan PostNL namelijk moeten worden vermeld (in verband met hun verzekering) wat de exacte inhoud van het pakketje is. Hieruit zal dan naar voren komen dat PostNL door zowel u als ons gebruikt wordt als transporteur van producten die niet strijken met hun policy. De verzekering die gekoppeld is aan iedere T&T verzending wordt hierdoor dan ook vanuit ons (wietstores) verstrekt en dus niet door PostNL. 

Zoals duidelijk mag zijn hebben wij geen grip of zicht op de werkwijze en/of bedrijfsvoering van PostNL noch worden wij als derde partij betrokken of op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen. Wij kunnen, net als u, alleen maar gissen en hopen dat het zo snel mogelijk opgelost wordt.

Dit legt niet alleen veel druk op ons persoonlijk dagelijks leven maar ook op die van vele bedrijven. De constante veranderingen zorgen ervoor dat bijvoorbeeld postorderbedrijven als PostNL, veel oponthoud ervaren.

  WietStore doet er alles aan om u bestelling zo goed en snel mogelijk te verzenden.

Ondanks alle maatregelen zullen wij onze service en diensten gewoon voort kunnen en blijven zetten. Dit betekent dat u gewoon kunt blijven bestellen en wij ervoor zorgen dat op werkdagen uw bestelling dan ook, zoals gewoonlijk, netjes op de post gaat! 

U dient er alleen wel rekening mee te houden dat uw bestelling mogelijk  later wordt bezorgd dan u gewend bent.

Nogmaals we delen de frustratie, verwarring en teleurstelling met u, maar we hopen toch op uw begrip en een stukje extra geduld.

Vriendelijke groet,

Wietstores

delen

Shopping cart
We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te browsen, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
error: